touch #1

Tomtelandets första touch!

Det här kommer bli ett magiskt ställe. Ett ställe där man alltid kan höra vattenfallet i bakgrunden, där solnedgången alltid är magisk och där inläggen alltid är konstiga.
För vad kan annars hända när två tjejer med sjuk humor och läskiga nudeldrömmar startar en blogg??

Ingenting är klart och välkommsinlägget är redan gjort, men vi är två Fannysar = två välkommsinlägg. Right? :)

Okej, så vi är två Fannysar. En blond, en rödtott. En blond, en smart. En blond, och en snygg.
Jag är den blonda av dem där alla typerna. Jag är en musikälskare, killfantast och en framtida shopaholic utan kreditkort.
Mitt liv kommer att ta mig till Malibu, Los Angeles där jag äger en strandvilla och en gul cab, och såklart är stenrik på min musik. Då försvann ju plötsligt shopaholic problemet..? :D

Båda jag och Fanny har väldigt sjuka och skruvade drömmar som ni förmodligen kommer att få höra en hel del om, varesig det är skosnören som blir till nudlar och åker upp i näsan, eller kompisens stora kärlek som tafsar väääldigt njutande på en i hissen. Vi lägger också upp mycket sjuka bilder, tillsammans med de helt normala tankar vi har för stunden.

Som redan sagts några gånger är bloggen inte riktigt klar, men på god väg och snart så blir det ett hallelujja moment när du klickar dig in hit!


Jag går tillsammans med Fanny i åttonde klass, och kan inte längta nog tills att högstadiet är över och gymnasiet kommer. Tills dess är det väl bara att plugga hårt, ha sjukt med kul och blogga så ofta som det går! :D




//F2.Bernkert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback