Shopaholic? Yes indeed!

Okej, så jag älskar att shoppa. Eller vänta, låt mig omformulera det där. Jag älskar att KÖPA saker!
Jag får som en liten kick så fort jag står i kassan och känner att innehållet i den här påsen just blivit mitt.
Det är som att jag får som små endorfinkickar som gör mig att bli lycklig.
Särskilt älskar jag att internetshoppa!
Det är så himla smidigt och beroendeframkallande!!
Jag inser att jag låter lite lätt galen, men jag antar att jag får ta det.

Hela grejen, ifrån att scrolla (sakta,väldigt sakta) ner för sidorna, att sitta i kassan med waaaay too much stuff och rensa ur varukorgen tills det når en rimlig summa, att beställa alltihopa med ett underbart litet mäktigt plastkort, till att sedan (nu kommer det bästa) få ett paket hemskickat med massor av splitternya saker, helt inplastade och inpackade bara för att dem ska hålla sig fräscha och fina för min skull!

Det är som en lyckokänsla när man sitter där som ett barn på julafton med ett paket som är "helt" oväntat och bara förtjusas över innerhållet i den bruna papplådan.
Det är verkligen lycka på högsta nivå!!

Just nu sitter jag och väntar på ett paket ifrån Shopping4Net som inte tycks vilja komma...
Det är det enda som är lite jobbigt ibland - väntan. Fast samtidigt så blir det så känns det såå mycket bättre när jag väl får sakerna! :D


Kram B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback