Rolling the stone

Tudeluu!

Sitter här hemma hos Fanny och hjäplper henne att rensa i sin garderob.
Vänta lite, nu ska jag tyligen plocka ner allt i lådor...



Hmm... nu stack Fanny hem... That means another inlägg from me :D

Just nu sitter jag med en ansiktsmask på och funderar på om jag kanske ska ta bort mitt nagellack och måla på ett annat...
Iochförsig så syns det inte, om man inte sitter längst fram såklart, fast ärligt talat -hur stor är chansen att jag kommer få göra det med mina etthundrasextiosex centimeter? Om man ska sitta längst fram måste man vara minst en och sjuttifem!
Har iallafall bestämt vilka kläder jag ska ha på mig nu för dem som är intresserade!
Jag ska ha en svart body, ett par beiga shorts med hög midja och ett par kilklackar. Det är faaaabulouuuss!
Lägg till mina fabulousaste örhängen och en inbakad fläta i luggen som går ut i en stor fläta i håret.
Haha, allting är planerat in i minsta detalj!

Min garderob är förresten rensad, städad och sorterad.
...Okej, städad och sorterat var bara att gå till överdrivt med rensat de har jag gjort! Och Fanny fick ta två par byxor och en tröja med sig hem. Lyckos henne!
Fast jag har faktiskt köpt ett par nya byxor jag med idag så jag är ganska nöjd ändå. Rea på Vero Moda!
Fick ett par byxor för hundrafemtio som egentligen kostade femhundra. :) Och eftersom skorna jag skulle köpa var slut så är jag plötsligt åttahundra kronor rikare på nåt vis...
Aja, det funkar för mig! :D

Men nu måste jag fortsätt med mitt lilla hemmaspa här.
Här kommer några bilder som jag tror Fanny var på väg att lägga ut. Enjoy :)


tröjan Fanny kom hem med



//F. Bernkert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback