På en udde ute i Bönan...

...är det otroligt vackert!
Gårkvällen spenderades med de bästa tjejerna på en underbart vacker plats.
Vi tog med oss en engångsgrill, korv, marshmellows, chips , godis och dricka och gick i väg till en liten udde vid havet som kallas Soludden.
Så underbart härligt att höra vågorna som slår mot stenarna, tilsammans med sprakandet från grillen och bästa vännernas skratt. Finns det något bättre?
Ute på udden satt vi iallafall i flera timmar och snackade och grillade.
Sen gick vi tillbaka hem till Fanny där vi kollade på film i en liten sjöbod där vi också (till slut) somnade.
Vaknade upp av härligt fnitter och sen så tjatade jag att vi skulle gå och äta frukost, haha :D typiskt mig...
Till frukosten kollade vi på "The shining" , en rysare från 80-talet typ, men den var inte alls läskig. Och det säger jag som i vanliga fall är as rädd när jag ska titta på sånt där (a)
Sen åkte vi in till stan och solade i det fina vädret.
UNDERBAR helg!

Kommentarer
Postat av: Oliwia

bilden på bara dig och mig såg lite redigerad ut.. men jag har bara lagt till sånhär kontrast sak :3

2010-08-23 @ 06:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för lilla Fanny att se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback